lørdag 1. mai 2010

CASAmaraton# 12 Akropolis 19 år gammel!


Her er hva jeg jobbet med for nøyaktig en uke siden: Nattscrapp med kaffetag. Jeg er jo ikke så vintage av meg, så kaffetag var ikke mitt førstevalg, men så fant jeg dette bildet av meg selv fra min første Inter-Rail og på min 19 års dag i 1986. Det var et eventyr for meg å komme til Akropolis. Jeg var alene på reisen, hadde funnet en svensk jente, Camilla, på Corfu. Hun tok dette bildet. Senere reiste jeg gjennom JUGOSLAVIA alene, dag- og nattog, til Wien. Ringte hjem en gang i uka da!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, vintage er vel ikke helt deg, men du dro jo denne fint i land! Kult å scrappe gamle bilder!
    (Jeg har også vært i Jugoslavia;)

    SvarSlett
  2. Ble flott denne:D kjempestilig bilde. Tøft gjort 19 år og på interrail alene, spørs om du hadde fått lov til det i dag? verden har vel forandret seg litt ja...........

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!