mandag 28. november 2011

FAVORITTINNLEGG OG BILDER UKE # 47



Mine favorittbilder uke # 47. Det fredligste jeg vet. Et lite barn som sover. Uansett om lyset kommer på, eller jeg holder hånda hans. Den varme tørre hånda til et sovende barn. Når jeg holder en sånn hånd føler jeg at jeg er verdens heldigste.

Mitt favorittinnlegg fra uke # 47 er det om den kresne ungen som pluteslig spiser sushi som en annen verdensvant luring.

Lørdag morgen spurte han: - Kan vi spise omelett her? Det betydde foran TV. Waldemar har aldri spist mer enn en liten bit omelett / kokt egg / stekt egg. Han har fått småbiter de siste månedene. Som han har spist med sterk motvilje. Jeg holdt på å besvime da han da det. Og selvsagt måtte jeg ta min del av kompromisset. Så det ble omelett foran TV. Og han spiste alt. Så stolt.

HER ER SUSHIINNLEGGET 

Skjønn mandag til deg enten du fikk advenstaken på plass i går, eller om du tar alt det der med knusendde ro!

Ellen

1 kommentar:

  1. Herlige sovebilder! Det er liksom noe spesielt over sånne fredelige bilder..

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!