onsdag 23. november 2011

INGVILD BOLME COMFORT CRAFT TOOLS




Disse redskapene er mine siste anskaffelser til Scrapping/ Art Journaling. En stor matte som utgjør 12x2 inches. En størrelse jeg har lengtet etter at noen skulle produsere. Platen er sort med de samme linjaler og diagonaler på baksiden! Så er det skalpell, som jeg lærte meg å bruke på kurset med Ingvild Bolme. Og filen som filer i flere grovhetsgrader, har en bonefolder og en skikkelig barberbladskrape på siden. Jeg reklamerer gratis og helt frivillig for disse tingene. Rett og slett fordi jeg digger de, ønsker å dele de med deg, og gi en liten takk til Ingvild her. Disse produktene selger nok seg selv simpelten for de de er bra, og med Pima som arbeidsgiver går nok dette bare godt. Dette er en takknemmelighetsreklame fra meg.

Gode Minner har disse og flere av Ingvilds podukter. Redskapene er gode å holde i og svært gjennomtenkte. De er laget av en dame som kan mye om, og jobber MYE med papir. Da hun var i Tønsberg kom hun rett fra Israel og var på vei til Australia. Det er så moro. En norsk verdenstjerne i scrapping! Selv om jeg scrapper helt annerledes enn henne hadde jeg mye å lære, og er storfornøyd med at jeg fikk komme på hennes kurs!

Her er Ingvild Bolmes blogg

1 kommentar:

  1. Ja dette var gode produkter ja!! Har ikke fått kjøpt meg noe av det ennå, skulle kjøpe noe på treffet men så var det tomt.
    Og du...det er ikke maling som renner på arket mitt, det er arket som er sånn :)

    Ha en flott torsdags kveld!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!