lørdag 26. november 2011

SUNDAY SKETCH STUDIO CALICO

Studio Calico Sunday Sketch
Futt og Fart
Jeg digger Studio Calicos skisser. Virkelig.Hadde nok laget en til med denne skissen om det ikke var for at jeg har tenkt å kaste meg med på CASAkos denne helgen. Det er en helg med mange papirutfordringer. Den første kommer fredag kl 18. Jeg skal prøve å få til noen. Gøy med felleskap i aktivitet uten at jeg må forlate familien. Far i huset hiver seg også med på det viritulee treffet. Han har fått en utfordring av meg: Å forbarme seg over adventskalenderen jeg skrev om på torsdag. Alt ligger klart til ham. Koselig med sånn parallellek!


Håper din helg blir fin!

Ellen

1 kommentar:

  1. Denne skissa likte eg. Trur eg skal sjå nærare på Studio Calico! Mykje inspirasjon å hente her.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!