fredag 30. desember 2011

NYTTÅRSFORSETTER ANNO 2012

  • Gjøre yoga to ganger i uka
  • Ta 10 minutter sol to ganger i uka i januar og februar for mer lys og energi
  • Leve mer i nuet - ta inn over meg de gode øyeblikkene, akseptere de dårlige - og la de gå
  • Være sjefen i mitt eget følelsesliv
  • Skrive i  JEG ER BRA BOKEN min (som du kan lese litt om her) hver dag
Mest av alt ønsker jeg å få til å jobbe igjen, og fungere på ordentlig på alle vis. Disse små tingene vet jeg at hjelper meg på veien, ja er HELT nødvendige for meg. Jeg får bra terapihjelp, men disse tingene må jeg gjøre for å roe meg ned, og for å utvikle meg selv positivt.

Har du noen ting du ønsker å gjennomføre i det nye året?

Et supergodt nytt år til deg fra meg!

Ellen

1 kommentar:

  1. Hei igjen Ellen! Jasså du..scrappetørke. Jaja... du har vært opptatt med masse annet denne måneden. Gleder meg til å se når du kommer ut av tørken!
    Lykke til med listen din for det neste året! Har ingen slik liste jeg - bare et mål om å ha det bra :)
    Ønsker deg et fortreffelig nytt år!
    klem

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!