tirsdag 11. mai 2010

{sommertanker}




Mine tanker om sommerferie har begynt å komme. Jeg synes det er koselig å scrappe fjorårets feriebilder nå, da lader man litt opp. Jule-scrapping i juli er ikke så fristende synes jeg. Her er et bilde fra den VÅTE sommerferien vi hadde i fjor, - 5 dager i bobil med øs pøs regn. Har kanskje nevnt det før, men vi {må nok lese JEG, familiens mamma her} hadde sluttet med bleier for Waldemar i mai, mer enn tre måneder før han fyllte to år. Dag og natt selvfølgelig. Vi durte optimistisk avgårde på bobiltur UTEN bleier og med et par dyner og noen tepper ekstra. Og det ble vått, vått vått av regn, og litt tiss, et par ganger i døgnet i senga og litt ellers også. Det jeg først senere kom til å tenke på er hvordan skal et barn som bare har vært på do hjemme og i barnehagen, og kanskje hos farmor, forstå at det er doer overalt? Det må erfares, og innen man erfarer så blir det noen uhell. På bildet ses også min svært detaljerte mann i sving med frokosten. Spørs om min far får ha bobilen i fred i år altså. Vi tenker på å fly til Lofoten. Når legges billige innenlandsreiser egentlig ut??? Og den dårelokken til Waldemar, ja den koser han seg til ved å snurre håret rundt fingrene!!!

1 kommentar:

  1. Nydelig gutt du har;-) Jeg har også vært på bobilferie i øsepøseregn. Det var litt rart (og fornøyelig) å sitte inne i varmen og spille kort og drikke vin og se på teltturistene som prøvde å øse teltene sine... Fin blogg, forresten!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!