onsdag 2. juni 2010

SAMMEN FOR LIVET

Sammen for livet! Dette bildet minner meg hvor mye Anton ønsket seg et søsken eller helst en hel haug. Huset fullt er midt i blinken for sosiale Anton. Fra Waldemar var nyfødt har han inkludert ham i leken, snakket for ham, flyttet biler for ham, trukket og skyvd han rundt i diverse anretninger. Allerede da Waldemar var spedbarn så Anton på ham som en lekekamerat. Og en dag vi Waldemar og jeg skulle noe og Anton skulle være med pappaen sa Anton: "Ja, men da har jeg jo INGEN å leke med, jeg da!" Thomas og jeg ble veldig forundret, for babyen var kanpt i stand til å bevege på fingrene sine. Allikevel integrert og et fullverdig familiemedlem for storebror. Og Waldemar har fulgt storebrors påfunn. Helt til nå i det siste. Han har har oppdaget at han kan BESTEMME han og, og det vil han nå, UANSETT! Og for å få igjennom sine prosjekter HYYYYYLER han. Mye interessant man kan skrive om det, og hva det gjør med dem rundt. Det kommer nok litt etterhvert her. Endelig scrapping igjen, phu, her til Skissedilla # 62!

4 kommentarer:

  1. Åååå....jeg blir så misunnelig på folk som er flinke til å scrappe. På grensa til irritert - bare fordi jeg ikke kan. Buhu..
    Det der var knalltøft!!!!! Søskenkjærleik! :)

    SvarSlett
  2. Kul løsning! Det er flott med søsken, ja!

    SvarSlett
  3. Du scrapper om det som er viktig og om hverdagen med barna våre, utrolig flott! Nydelig og sammensatt side. Knalltøffe farger!

    Jeg er utdannet pedagogisk leder, og har litt etterutdanning fra noen år tilbake. Nå skal jeg bare fullføre det og så til neste sommer er jeg ferdig utdannet lærer:)

    SvarSlett
  4. Så herlig knæsj fargerik LO! FLott løsning på skissa!
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!