søndag 16. januar 2011

Mammas gode hjelpere


Dette er et deilig minne fra min bursdag i sommer. Barna og jeg steller i stand til selskap. Jeg har alltid ferie når jeg har bursdag og det er så koselig å holde hageselskap på begynelsen av sommeren. Min bursdag åpner på en måte hagen for sommeren. Å rense jordbær er en koselig aktivitet der alle kan bidra på sitt nivå. Den lille kjelen Waldemar har foan seg hadde min tante da hun var liten. Nå bruker jeg den til å smelte smør og varme en melkeskvett i. Den er så søt, og Waldemar synes den er perfekt til hans prosjekter. Jeg digget denne skissen fra skissedilla # 94, og jeg har laget en layout av denne til CASApariralong for januar også.

6 kommentarer:

  1. Ååh så vakkert! Nydelig jordbærark og søte, små hjelpere. Jeg kunne neste kjenne smaken av sommer Gleder meg til den årstiden.

    SvarSlett
  2. Flott! Kult med jordbærark! deilig å scrappe sånne bilder nå i kulda;)

    SvarSlett
  3. åå der kom sommersavnet! HErlig jordbær LO med nydelige bilder!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  4. Så herlig LO! Likte veldig godt oppsettet ditt. Så lekkert ark da, må ha vært kjøpt inn til akkurat disse bildene :D også de herlige bildene da!
    Ha en fortreffelig uke!

    SvarSlett
  5. Åh nå fikk jeg lyst på jordbær og vaniljesaus :/ Jammen godt at sommeren ikke er så alt for langt unna :D

    SvarSlett
  6. Herlig å se noe sommerlig. Det er så grått og trist ute for tiden at det er viktig å la fargene få sprake innendørs.

    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!