lørdag 15. januar 2011

ISBADING SOM KALORIBOOSTER!

I disse forsettenes tid er det bare å hive seg på med gode råd. Sissel (bildet), min venninne fra gymnastida tok turen fra Hallingdal for å debutere som isbader idag. Da hun fikk høre at man forbrenner like mange kalorier på å bade i iskaldt vann, som på å jogge, sa hun: "Da gjør jeg jo tvert dette!" Kilden til denne informasjonen finnes på storm.no - der du får svar på om isbading er sunt. God helg, med eller uten varme (hadde meg en runde i et Jacuzzi i går også) eller kalde bad!

3 kommentarer:

  1. Jeg fryser bare av å lese og se bilder.

    Her går det framover med perlingen.

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig:D Vi fikk ikke badet sist helg da min "kompangjong" var syk. Planen er å gå i morgen, men det spørs litt på føret. Frister ikke så veldig å vasse i masse snø mend regnet høljer ned...............men men, vi får se....og noen joggetur blir det iallefall ikke he he. Ha en fortsatt fin helg Ellen;)

    SvarSlett
  3. Dere er ikke vettue ;).

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!