torsdag 14. juli 2011

NY MASKIN OG STOLTREKK




Jada, det er liv her! Mitt første innlegg med Mac, se hva jeg klarer!!! (Har bltt 44 år i det siste, say no more!)Legger ut de tre bildene jeg har på denne maskinen, som jeg endelig har fått på nett i dag. All by my self, og en god del tid med noen skjønne karer på Telenor kundeservice. Finfint å ringe Telenor i fellesferien, ingen ventetid! Viser frem disse stolene som Cathrine i Åsgårdstrand har satt nye puter og trekk på. Fine, kule OG gode å sitte på nå. Har jo egentlig et forsett om at alt vi har skal ungene kunne bruke. Skal innrømme at barna har måttet sitte på kjøkkenstoler etter at disse kom i hus. Har imprignert de altså.....

2 kommentarer:

  1. Se her kom det interiørinnlegg, ja! Knall farge på veggen - kult! Har jo allerede ønsket deg til lykke med dagen, så da får jeg heller si til lykke med ny maskin! Og fortsatt god sommer - er innom i ny og ne;)

    SvarSlett
  2. wow..... Rosa vegger :D Nice.. Lyst og fint ♥

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!