søndag 22. januar 2012

SUNDAY SKETCH STUDIO CALICO WEEK 3


Har bestemt meg for å hive meg ut i scrappingen igjen. Og gi litt blaffen i at jeg ikke alltid blir like fornøyd. Jeg koser meg veldig med sånne små prosjekter som dette. Underlig nok så har det ikke vært sånn at jeg har scrappet mer når jeg har vært hjemme fra jobb. Tvert i mot, jeg har følt stress i forhold til dette også. Det å koordinere tankene i farger, foto, mønstre og pynt er vanligvis en form for nedstressende multitasking. Det siste året har det ikke vært sånn. Men nå; kjenner jeg scrappegleden - og roen komme smygende igjen, HURRA!

Liker godt Studio Calicos skisser. De er både enkle og annerledes. Bildene er fra en fjelltur i høstferien. Det meste av materiellet her er fra Studio Calicos Januarkit.
God kveld alle!

Ellen

4 kommentarer:

  1. Så herlig å se LOer fra deg igjen :) Ikke at jeg ikke liker alt det andre, men jeg synes det er så inspirerende å se det du lager. Du lager ting som er helt unikt.Sånn som akkurat denne her, for et bakgrunnsark!!! Tror jeg hadde hatt store problemer med å bruke det - uten å "duse" det ned. Men du klarer det - helt uten problemer! Så herlig med de runde bildene og så likte jeg tittelen som lå helt i bunnen!

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, at det var litt voldsomt :D

      Slett
  2. Nydelig side!
    Så herlig at scrappegleden og roen kommer igjen:)

    Scrapping er gøy! Jeg drev endel med det før og har faktisk vært med å lage et "Historisk scrappbook album" som ble trykket opp:) http://awallflowers.wordpress.com/2010/10/03/historisk-scrapbook-album/
    Det ble ikke det mest flotte og fantastiske, ikke det at jeg er så veldig flink i utgangspunktet da. Det ble ganske stilrent og bittelitt kjedelig, hehe, ettersom det var så mye tekst som skulle med, men gøy var det uansett!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sett på det, ikke kjedelig i det hele tatt! Jeg liker veldig godt det enkle. Det viktigste er jo bildene og historiene. Så kan man slenge på litt pynt om man har. Jeg har faktisk begynt å lage sånne fotobøker hos f eks Japanfoto, Fotoknutsen eller Mac. Så har jeg bare noen bilder til scrapping. Det må være gøy og ikke plikt å scrappe, synes jeg!

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!