søndag 12. februar 2012

MORGENSTEMNING

Minus 2 i vannet 12.02.12

Morgenstemning fra kl 9.30 i dag søndag. Min far spør igjen og igjen: Hvorfor gjør dere det? Og jeg har ikke noe svar som er forståelg for folk som ikke har lyst til å vinterbade. Og det gjør vel i grunnen ingenting.

Lurer på om det gjør meg bedre i stand til å hoppe i andre ting også. Som ikke er åpenbart fristende. Ikke at jeg skal bli en selvplager, men noen ting gruer gruer jeg meg til uten at det hjelper det grann.

I selvhjelpen min har jeg kommet lenger på f eks telefonangst. Jeg tar unna mer nå, gruer meg ikke i to uker før jeg tar en telefon. Og om jeg utsetter noe så bestemmer jeg meg for at det blir ikke i da, det blir på mandag. Og det er greit. Sånne ting.

I dag badet jeg. En nydelig morgen, men i denne temperaturen er det ikke overskudd til fotografering. Skulle selvsagt hatt ett der hodet stikker opp av sørpa her, men det får bli en annen gang.

Er du god på å få ting unnagjort?

God søndag til deg fra ellen

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde drukna av kramper :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, jeg bare senker meg ned mens jeg holder meg i trappa. Det hadde nok godt bra Siv Helene, men du MÅ ikke:D

      Klem

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!