søndag 15. april 2012

ALLE BARN I DETTE LAND

Scrapping 
Alle barn i dette land ligger nå og sover - pleier jeg å synge. Det er muligens et tegn på at jeg er en i-alle-fall-bortimot-sannhets-freak. For jeg synes Alle mus i alle land blir for fjernt. For langt unna sannheten. 

Her sover de to elsklingene sammen, på madrass under trappa. Et eksempel på at det enkleste eventyret som regel er det aller beste, det som huskes. 

Det er noe av det fredligste som finnes synes jeg, å se på de her to små herrene sove.

Trikser du med nattasangene?

God søndag til deg som leser!

Ellen 

3 kommentarer:

  1. Jeg synger det samme som deg:) Trikser litt med mange sanger, bruker ungenes navn der jeg får det til. For en nydelig LO - du fikser jo det og!

    SvarSlett
  2. Så fin Lo :D Sangen er søt !

    SvarSlett
  3. Dikter om på mange sanger. Dikter nye vers. Pappaen har diktet et ekstra vers på Trollmorsangen. Jeg har diktet et ekstra på Sulla meg litt, du mamma mi... osv. I blant bare dikter vi. Og synger masse.

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!