lørdag 7. april 2012

MINE GARTNERE HJELPER MEG Å TA VARE PÅ ØYEBLIKKET!

Her skal det vannes!
De gangene jeg kanskje allermest opplever å leve i nuet er når vi pulser i hagen. Fyller en trillebåre med ugress og avklipp og noen sitter på lasset. Skal innrømme at jeg hadde et ønske om å få fremtidig hjelp med lukingen på et tidspunkt, men at det skulle ende med at barna ble så entusiastiske for hagearbeid, det hadde jeg aldri drømt om. Anton har spurt om vi ikke kan luke i november. Og jeg tror nok der er fordi da har vi lange samtaler og vi gjør noe samtidig som ikke krever tenking. Det blir gode setninger og gode pauser når vi bedriver haging.
Og vi har tatt frem shortsen, med stillongs!

If you want to be happy for a short time: Get drunk. 
If you want to be happy for a long time: Fall in love. 
If you want to be happy for the rest of your life: 
TAKE UP GARDENING!

Er du glad i hagearbeid, uavhengig av om du har hage eller får gjort så mye!?

God dag!

Ellen

2 kommentarer:

  1. Akkurat nå har vi ingen hage i det hele tatt, og jeg må innrømme at jeg ikke er så veldig interessert i hagearbeid...Men jeg har en mann som er flink med sånt:) Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Større hage står, som nevnt, øverst på min ønskeliste! Det høres så fint ut slik du beskriver. Det er en egen ro med å stulle og stelle slik.
    God påske til deg og dine, Ellen!

    Klem fra Karianne:-)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!