fredag 1. juni 2012

JAKTEN PÅ DEN ULTIMATE HVITE BLUSEN - OG SOMMERKLAR

Årets kjøp - enkel, ren og hverdagsfin basis.
Hva trenger man egentlig for sommeren, om man ønsker en forfrisket utgave av seg selv? Her er mine grep:

  • Kjøpt nye tanktopper. Tre hvite og tre sorte. 
  • Kjøpt en ny Olabukse som er fin å brette opp
  • Kjøpt nye Ballerinas 
  • Fikset håret
  • Kjøpt en ny hvit t-skjorte i lin
  • Ryddet frem sommerklærne, vasket litt og kastet litt og ikke minst ryddet BORT vinterklærne
  • Skal fikse føttene

Og da er jeg klar, trenger ikke noe mer. Egentlig. MEN. Det er en ting jeg alltid er på jakt etter om jeg sveiver innom en butikk og det er den ultimate hvite toppen. Den fineste jeg har kjøpte jeg på H&M i Tromsø da jeg bodde der. Den har ikke vært i bruk hver sommer på grunn av barnefødsler og alt rundt det, og den er ikke av verdens beste kvalitet, men den er fiiiin og minst 14 år gammel nå. Tør nesten ikke bruke den, for den er alltid et trumfkort når man ikke vet hva man skal ha på, så vil ikke at den skal gå i stykker. Den er en salig blanding av Jackie Kennedy, og indisk bohem. Både tight og løs på en gang.

Har du en greie med klær, en sikker vinner uansett anledning?

God dag fra ellen

2 kommentarer:

  1. Uff, nei. Jeg må bruke klær jeg er komfortabel i og hvilke plagg det er varierer, ikke enkelt!

    Noen nye plagg som sier "sommer" må jeg ha, det hører liksom til.

    SvarSlett
  2. Den brune skinnjakka er en sikker vinner uansett anledning..men akk så trang den er blitt.. Ellers var vårens HM-kupp for meg en lang hvit skjortebluse i silke med trykk av blå kolibrier og beige øyenstikkere. Har blitt brukt mye!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!