fredag 22. juni 2012

SISTE SJANSE FOR Å VINNE SPLITTER NYE BRILLER FRA KJENTE MERKER TILPASSET DINE ØYNE

Mine nye Calvin Klein briller og jeg

Jeg synes det er helt utrolig at jeg har fått muligheten til å gi bort denne fantastiske Give Awayen. Og det er akkurat som om jeg tror at det er flere som får om jeg blogger mer om det. Sånn er det jo ikke, men det er fem lesere av ellens oase som vinner, og det synes jeg er en real Give Away! Så tusen takk til Lensway for det!

Give Awayen har ligget ute i to uker nå og står til midnatt St. Hans aften lørdag 23. juni.

Om du ikke allerede er med har du sjansen her:

BRILLE GIVE AWAY

Finfin helg til deg, og har du til og med ferie fra i dag: Riktig god sommerferie!

Ellen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!