lørdag 27. oktober 2012

HVA JEG ELSKER PÅ EN LØRDAG, SØNDAG - ELLER NÅR SOM HELST: ITALIENSK KAFFE I PARIS


Fredag for en uke siden spiste vi her!

Og til slutt en espresso

Jeg er veldig glad i å gå på restaurant. Og kafé. Og ha god tid. Uten bil. Kunne sitte så lenge som helst. Det er sjelden jeg opplever det. Det har skjedd nå, i fire dager på rad. Det kjennes bra. Det ble flere forretter, hovedretter og desserter. På rad, opp til to ganger om dagen, til lunsj og middag. Jeg er en varmmat og middagselsker. Som var veldig mett da jeg kom hjem fra Paris. Og er fornøyd for en god stund fremover nå.

Er du en middagselsker eller brødskiveelsker?

2 kommentarer:

  1. Egentlig begge deler, hver til sin tid. Jeg gleder meg alltid til en skive av det brødet jeg baker. Og spise en fantastisk indrefilet av elg her om dagen.

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en herlig tur ! Middag.. absolutt :) <3

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!