onsdag 22. desember 2010

FAR pynter til jul
















Jeg er gift med en juleelskende mann. Om han ikke hadde jobbet hadde det vært jul i dette huset til fingerspissene. Det første året vi var sammen lagde han Taj Mahal pepperkakehus til meg. Det tok sinnsykt mye tid og annen baking ble det ikke til. Skal innrømme at jeg ble litt lei av det templet siden han hadde lovet å lage masse kaker, "Neida, du trenger ikke bake noe!" Så da bakte jeg ikke noe da. Da lille julaften kom hadde vi bare det templet. Min kjære skaffet også gulljulekuler som var formet som kupler som han satte på templet. De ble alt for tunge så det endte med at hele greia knelte. Jeg lo ikke da, men nå som jeg kjenner min mann så ler jeg, og elsker ham for det templet.

Her har han blandet rusk og rask fra skjulet med sølvlysestaker. Maleriet bak er portrett av - og bryllupsgave arvet etter mine svigerforeldre.

2 kommentarer:

  1. ♥ VAKKERT ♥

    En riktig så trivelig jul til deg snuppa og kose dere masse.

    Juleklemmer fra Renee / ruffa ♥

    SvarSlett
  2. Tempelkake! Oj, han får kredit for den, selv om stasen knelte. Ønsker deg en riktig fin julefeiring!

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!