mandag 12. desember 2011

SÅ BANKER VI PÅ. HVA KOMMER NÅ?

Vår nye utangsdør 
Vi har endelig ferdigstilt huset vårt sånn som vi har lyst til å ha det. Etter å ha bodd her i 10 år, klattet og malt, litt her og litt der, har vi nå skiftet vinduer, lagt nye gulv, fikset tak. Helsparket og tapetsert. Redekorert. Dette er jo ikke akkurat en interiørblogg, men denne uka ønsker jeg velkommen inn! I fjor sommer ble huset som før var hvitt, grått. Og i sommer fikk vi installert denne døra. Valget falt på en fiollilla farge. Siden den befinner seg på nordvest, som bare på lange sommerkvelder har sol, var det viktig å velge en farge som er varm. 

I 2000, da jeg flyttet inn her alene i mine besteforeldres hus, malte jeg stua hvit. Mange syntes det var rart at jeg ville ha en sånn kald sykehusfarge inne. Ingen hadde hvite vegger på den tiden. Så godt som. Nå er det få hvite vegger igjen her. Velkommen inn i den lille gangen som viser:

BONUSMATERIALET - DE SIDENE VI IKKE SER I INTERIØRMAGASINENE

Et smårotete og ørlite skittent vindfang


Utover i uka viser jeg Blå stue, Rosa stue, Brunt, Rosa og Hvitt fra soverommet, Gult kjøkken og Orange, Sort og Hvit stue. Og til slutt et Hvitt rom. 

Og jeg vil by på BONUSMATERIALE hver dag. Slik det egentlig ser ut.

En god mandag ønsker jeg deg!

Ellen



2 kommentarer:

  1. Dette har jeg gledet meg til :)

    SvarSlett
  2. Så herlig Ellen!!!!
    Digger at du har bilder fra virkeligheten, ha ha, det er jo et hjem med mennesker som bor der:-)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!