mandag 30. juli 2012

NY HEADER OG SISTE SJANSE FOR MIN NOSTALGISKE GIVE AWAY



Jeg har fått meg en ny header, jippi! Den er laget av Ida, og du kan se bloggen hennes HER. Hun lager headere til en svært overkommelig pris fra sin residens i Paris. Takk, takk, takk Ida, jeg er kjempefornøyd!

Lenge hadde jeg en fargesterk blogg. Jeg orket ikke å ha en hvit en som alle andre. Etter det hadde jeg en litt mer nedtonet blogglook. Så har jeg funnet ut at det er lettere å lese lyse blogger, så her er bloggen min med ny look. Håper du liker den!

I dag er det siste sjanse for å henge seg på min upretensiøse Give Away. Vil du ha en kjekk liten ting som ikke tar plass, men bare gjør jobben sin og er en bitte liten gave fra meg, så må du klikke deg HIT.

I denne Give Awayen forsøkte jeg å se om jeg fikk flere med ved kun å be om kommentar. Det fikk jeg definitivt ikke. Jeg var nemlig veldig overrasket over hvor få som ble med på Brille Give Awayen - (som økonomisk var svært gunstig for de fem vinnerne) - i forhold til hvor mange som var innom. Jeg tenkte kanskje at det hadde å gjøre med at det var flere kriterier for å få lodd.

Uansett, så vil jeg bare si at jeg synes det er superstas om du ønsker å LIKE siden min på Facebook, bli følger av bloggen min og så videre. Nederst på siden her finner du knapper til

Bloglovin
Facebook
Twitter
Blogtoppen
Bloglisten
og Pintrest

Kom og bli med - om du liker bloggen min da!


Ellen

1 kommentar:

  1. Hei Ellen! Takk for kommentar på innlegget mitt i dag! Godt å få litt feedback når ein "kler seg naken". Eg blir berre så oppgitt på korleis alt skal analyserast og øydeleggjast, berre for at media skal ha noko å hengje seg opp i og tene pengar på.

    Nyt veka!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!