lørdag 22. januar 2011

Tannpuss, farger og en smak av svunnen tid




Palett og min layout til The Colour Room # 42. Blidene er tatt i 2010 høstferien. Trolsk tåke på hytta. Barna elsker å pusse tenner UTE. Her Waldemar i truse og det han kaller HYTTEgenser. Bildene er tatt med Hipstamatic for iPhone. Går litt trått med selvhjelpsblggingen om dagen. Har kommet til et slags veiskille. Må tenke ut hvordan jeg skal fortsette. Plutselig ser jeg vel en løsning. Jeg har immidlertid tenkt å begynne med Amerikabrevblogging. Brevene er skrevet av min tippoldefar i årene 1894 - 1899. Han skrev de til tre av sine sønner som på den tiden jobbet som snekkere i New York. Guttene tok brevene med hjem til Norge igjen. Jeg har lest dem den siste uken og de berører meg veldig. God lørdag venner - kjente og ukjente!

1 kommentar:

  1. Herlig og stemningsfull LO! Og de nydelige bildene da. Morsomt også , hyttegenser og truse :D

    Kos deg med brevene og ha en fin kveld :)
    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!